h1

Inflyttningsfest imorgon :)

oktober 16, 2009

Då blir det inflyttningsfest imorgon för oss i lägenheten och jag hoppas det kommer bli roligt trots att inga från min sida av mina vänner kunde komma men det får gå ändå 🙂 Sen på söndagen blir det med ”släkten” och det blir säkert bra 🙂 Men det jobbiga är väl att jag måste städa idag för Jonas jobbar till kvart över 9 ikväll och först hemma tidigast klockan 10 vilket är rätt sent. Måste även köpa in till de båda dagarna men som tur så hjälper Jonas söta mamma mig så vi åker iväg och handlar vid 5 tiden idag 😀 Behöver lite extra hjälp för min arm gör riktigt ont sen vaccinet och inte så roligt, men mer om det får ni höra senare ikväll 😉 Måste skynda mig att laga mat så jag hinner äta innan vi ska handla, men återkommer senare. Ha det så bra! /Elisabeth 😀

Lämna en kommentar